Onder deze titel gaat maandag 30 september a.s. de eerste consumentencampagne van de Vereniging Wenskaart Nederland van start. Tot en met zondag 13 oktober krijgen consumenten bij besteding van minimaal € 4,95 aan wenskaarten een premium. Deze bestaat uit een gratis postzegel en een speciaal ontworpen wenskaart. De consument kan voor de actie terecht in meer dan 1.300 deelnemende winkels, van AKO, Blz., Bruna, CIGO, Primera, The Readshop en op Hallmark.nl.
“Het is mooi dat winkelketens, uitgeverijen en PostNL in deze campagne samenwerken. Samen zetten zij de wenskaart neer als een mooie, persoonlijke, manier om die ander te laten weten dat je aan hem/haar denkt. Een telefoontje, berichtje of Facebook felicitatie zijn natuurlijk ook helemaal van deze tijd, maar een kaart blijft – soms letterlijk – langer hangen. Onverwachts een kaartje op je deurmat zorgt vaak voor een glimlach op je gezicht. Met deze campagne geven we onze klanten een mooi cadeautje met een gratis postzegel en speciaal ontworpen wenskaart”, aldus Gert van Doorn (voorzitter Wenskaart Nederland).
Meer informatie over de campagne is te vinden op www.eenkaartblijftlangerhangen.nl.
Bij de Vereniging Wenskaart Nederland zijn, naast de genoemde winkelketens, aangesloten de uitgeverijen Artige, Hallmark, Cardeau, Paperclip Cards, The Art Group, Touché Cards en PostNL.