Consumententrends 2025/2030 bieden mogelijkheden voor wenskaart

Zo’n 25 leden en relaties van Wenskaart Nederland waren donderdag 23 mei 2024 bijeen bij Paperclip Cards in Veenendaal. Zij werden gastvrij ontvangen door commercieel directeur Leon Corsten van Paperclip die de gasten trots rondleidde in het nieuwe pand.
Tijdens het vergadergedeelte stonden de deelnemers stil bij actuele ontwikkelingen in de markt. Zoals de aanstaande veranderingen in de postbezorging bij PostNL en de ontwikkeling van de wenskaartenverkoop bij supermarkten en in gemakswinkels.
Vanuit de werkgroep wenskaart campagne werd een update gegeven van de 2024 campagne “Daar is een kaartje voor”.  Doel van deze campagne is het vergroten van de awareness van de wenskaart en het verhogen van de verstuurintentie.
Uitsmijter van Peter Heshof van trend en marketingbureau Bloom.
Hij verraste de deelnemers met de presentatie “What do consumers want next, consumer trends 2025/2030”. Daarin ging hij concreet in op kansen en mogelijkheden voor de wenskaart voor de komende jaren.