Woensdag 17 oktober jl. namen meer dan 20 belangstellenden deel aan de informatiebijeenkomst van de Verenging Wenskaart Nederland.
Zij werden bijgepraat over de activiteiten van de vereniging zoals onder meer een recent bezoek aan de Autumn Fair in Birmingham en een gesprek met de UK Greeting Card Association.
Belangrijkste onderwerp was de presentatie van een campagneplan. In 2019 komt de Vereniging, in samenwerking met alle leden, met een consumentencampagne ter promotie van de wenskaart.
Door de deelnemers werd positief gereageerd op het conceptplan. Het bestuur gaat aan de slag met de gekregen feed-back om het plan verder uit te werken.
Later dit jaar besluiten de leden van de Vereniging over de definitieve vormgeving van de campagne.
Aan de bijeenkomst van 17 oktober jl. namen deel: AKO, Animal Greetings, Artige, Bruna, Convenience Concept, Hallmark Cards, Hartung, Libris Blz., Limtaco Nederland, Paperclip Cards, PostNL, Primera, RDC en Touché Cards.